SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.25 issue2High School students' perception of motivation towards Physical Education in Ñuble's estate, Bío-Bío, ChileIntercultural, Second Language Acquisition and Children's Television author indexsubject indexarticles search
Home Pagealphabetic serial listing  

Services on Demand

Journal

Article

Indicators

  • Have no cited articlesCited by SciELO

Related links

  • Have no similar articlesSimilars in SciELO

Share


Espacios en blanco. Serie indagaciones

Print version ISSN 1515-9485

Abstract

SOSA, Rosana E. El trabajo en el discurso educativo: Aportes a la economía social desde la comunicación social. Espac. blanco, Ser. indagaciones [online]. 2015, vol.25, n.2. ISSN 1515-9485.

En este artículo mostramos cómo se configuran los significados de trabajo en el campo de la educación desde la voz de los actores educativos. Estos hallazgos forman parte del estudio realizado en mi Tesis de Maestría en Economía social (UNGS), en particular a una de las áreas definidas como prioritarias por el antedicho postgrado. El enfoque metodológico utilizado fue un estudio cualitativo, a partir de un trabajo de campo prolongado en la ciudad de Olavarría, incluyendo fuentes documentales como acervo del análisis.

Keywords : Sentidos del trabajo.

        · abstract in English     · text in Spanish     · Spanish ( pdf )

 

Creative Commons License All the contents of this journal, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Commons Attribution License