SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.22 número1Perspectivas, conceptualizaciones y sentidos en tramas de formación inicial del profesorado: la construcción de la profesión del profesor de psicologíaTrayectorias educativas: el trabajo de los equipos de orientación escolar, desde la psicología educacional contemporánea índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Anuario de investigaciones

versión On-line ISSN 1851-1686

Resumen

FERNANDEZ ZALAZAR, Diana; JOFRE, Cristian; PISANI, Paula A.  y  CIACCIULLI, Silvia. An approximation about the use of ICT and teaching practices in university psychology teachers. Anu. investig. [online]. 2015, vol.22, n.1, pp.143-151. ISSN 1851-1686.

The present article is part of the UBACyT project of investigation "Uses of ICT and teaching practices in psychology university teachers" which aim is to investigate and analyze the use and practices with ICT of psychology university teachers, from a contextualistic perspective, relating the instrumental-mercantile use of ICT and the teaching practices. The progress in the project will be presented through the data obtained so far, which introduces the issue of the use of ICT at the University.

Palabras clave : ICT; Teaching practices; University teacher; Educational technology.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons