SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
vol.18 número2Los consejos de administración de las cadenas hoteleras mundiales: Análisis desde la perspectiva de géneroPatrimonio y redefinición de un lugar turístico: La Quebrada de Humahuaca, Provincia de Jujuy, Argentina índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Revista

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO

Compartir


Estudios y perspectivas en turismo

versión On-line ISSN 1851-1732

Resumen

GOMES DE MORAES, Adriana. The Use of Internet in Order to Communicate With Customers: On Line Service in Hotels of Florianopolis - SC - Brazil). Estud. perspect. tur. [online]. 2009, vol.18, n.2, pp.126-143. ISSN 1851-1732.

This article is the result of a research whose aim was to evaluate if web sites of hotels using new technologies improved their communication skills with customers. Websites of hotels members of the ABIH (Brazilian Association of Hotels) and located in the center and north of the city of Florianopolis (SC - Brazil) were chosen. This article aims to make a contribution standing out the importance of the use of new technologies as the Internet to not only selling products, but also to providing service to possible customers.

Palabras clave : Information of technology; Web sites; Hotels.

        · resumen en Español     · texto en Español     · Español ( pdf )

 

Creative Commons License Todo el contenido de esta revista, excepto dónde está identificado, está bajo una Licencia Creative Commons