SciELO - Scientific Electronic Library Online

 
 número33RSE y RRPP:¿un mismo ADN? índice de autoresíndice de materiabúsqueda de artículos
Home Pagelista alfabética de revistas  

Servicios Personalizados

Articulo

Indicadores

  • No hay articulos citadosCitado por SciELO

Links relacionados

  • En proceso de indezaciónCitado por Google
  • No hay articulos similaresSimilares en SciELO
  • En proceso de indezaciónSimilares en Google

Bookmark


Cuadernos del Centro de Estudios en Diseño y Comunicación. Ensayos

versión On-line ISSN 1853-3523

Resumen

EQUIPO DE COMUNICACIONES CORPORATIVAS DE MASTERCARD PARA LA REGION DE LATINOAMERICA Y EL CARIBE. RSE: Caso líder en consumo inteligente. Cuad. Cent. Estud. Diseño Comun., Ens. [online]. 2010, n.33, pp. 141-147. ISSN 1853-3523.

This article corresponds to a leading Corporate Social Responsibility program developed by Mastercard's Corporate Communications Team in the Latin America and Caribbean region, based on wise spending and the financial education thematic. Through the use of the latest trends in technology and social media, including a 2.0 website, podcasts and interactive tools, in addition to offline activities and multiple alliances, MasterCard works to help Latin American consumers manage their money in the most efficient and responsible way.

Palabras llave : Brand; Digital Communication; Communication management; Community Relations; Corporate Communications; Corporate reputation; Corporate Image; Dircom; Institutional Communication; Institutional Relations; Management; Marketing; Organization; Public Relations; Social Corporate Responsibility; Social Media; Social networks; Stakeholders; Wise money management.

        · resumen en Español | Portugués     · texto en Español     · pdf en Español